Serwis, reklamacje i zwroty

Jak złożyć reklamację?

  1. Dodaj zgłoszenie reklamacyjne
    za pośrednictwem formularza, dostępnego pod przyciskiem poniżej.
  2. Poczekaj na nadanie numeru reklamacji (RMA), który wyślemy do Ciebie drogą elektroniczną w ciągu 2 dni od otrzymania zgłoszenia.
  3. Numer RMA umieść na paczce
    obok listu przewozowego.
    Paczkę wyślij do naszego serwisu combat.
  4. Po rozpatrzeniu reklamacji
    otrzymasz pełną dokumentację serwisową wraz z wynikiem ekspertyzy.

Informacje szczegółowe

  • Spakuj kompletny zestaw, włączając w to akcesoria, wpływające na funkcjonalność sprzętu lub powodujące jego niepoprawne działanie.
  • Paczkę przygotuj w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • W zgłoszeniu określ tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
  • Do zgłoszenia z tytułu gwarancji, dołącz kserokopię faktury, oryginalną kartę gwarancyjną (jeśli produkt takową posiada) oraz szczegółowy opisu usterki wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
  • Reklamowany towar wyślij na adres - serwis combat, ul. Rejtana 25-35, 42-202 Częstochowa.
  • Towar po rozpatrzeniu reklamacji wyślemy do Ciebie za pośrednictwem firmy kurierskiej.
 

Masz pytania?

Napisz do nas na adres: [email protected] lub zadzwoń pod numer  34 37 38 401. Infolinia serwisowa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00.

Dodaj zgłoszenie reklamacyjne

Sprawdź status zgłoszenia reklamacyjnego

Przydatne dokumenty