Najczęściej zadawane pytania

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • Klientom dokonującym zakupu po uprzedniej rejestracji konta w sklepie internetowym i zalogowaniu się do konta, udostępniana jest także wersja elektroniczna dokumentu sprzedaży.
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem.

W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument skontaktuj się z nami podając:

  • Numer faktury lub zamówienia
  • nowe dane na adres combat@combat.pl

Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

  • Jeżeli otrzymany produkt jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, wyślij do nas wiadomość na adres: serwis@combat.pl
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu korzystając z tego odnośnika.
  • Jeżeli do zakupionego towaru była dołączona karta gwarancyjna combat skorzystaj z tego odnośnika.

W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty prawo sprzętu skorzystaj z tego odnośnika

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną, jeżeli produkt takową posiada (może być wymagana przez gwaranta).

  • Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres e-mail lub numer telefonu.
  • O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem.

Zamówienia i dostawa

  • Status realizacji zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową
  • Klientom dokonującym zakupu po uprzedniej rejestracji konta w sklepie internetowym i zalogowaniu się do konta, udostępniona jest także wersja elektroniczna dokumentu sprzedaży.
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem

Oczywiście, jest taka możliwość.

  • Jeżeli kupujesz wysyłkowo domyślnie otrzymasz fakturę VAT.
  • Jeżeli wybierzesz formę płatności: przedpłata na konto lub kredyt ratalny, również domyślnie otrzymasz fakturę VAT.

W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT, możemy wystawić fakturę korygującą. Aby uzyskać powyższy dokument, wyślij wiadomość na: combat@combat.pl, podając:

  • Numer faktury lub zamówienia.
  • Nowe dane.

Zamówienie możesz opłacić za pomocą:

  • Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej).
  • systememu płatności Dotpay.
  • Gotówki.
  • wybranego system ratalnego.

Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.

Dla zakupu realizowanego wysyłkowo, o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment skompletowania zamówienia.

Produkty

Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

Zestawy promocyjne z produktami gratisowymi nie podlegają modyfikacji pod kątem wymiany.

Jeżeli w naszej ofercie nie ma interesującego Cię produktu, napisz do nas na adres combat@combat.pl, postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.

Prawo

Wszystkie wiatrówki, które można kupić w naszym sklepie internetowym DOSTĘPNE SĄ BEZ ZEZWOLENIA. Wiatrówki te mają energię kinetyczną wystrzelonego pocisku poniżej 17 dżuli (17 J) i zgodnie z polskim prawem można je nabywać i posiadać bez konieczności uzyskania zezwolenia i rejestracji. Sprzedający uprawniony jest do weryfikowania pełnoletności Klienta w przypadku zakupu określonych produktów, w szczególności wiatrówek. Sprzedawca może wymagać potwierdzenia wieku podczas realizacji procesu zakupowego, poprzez wymóg złożenia oświadczenia o pełnoletności Klienta.

Wraz z zakupem otrzymasz od nas fakturę, zaświadczającą, że wiatrówka ma energię poniżej 17 dżuli. Posiadanie wiatrówki nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami prawnymi, o ile nie będziemy używali jej w niedozwolonym celu. Zalecamy jednak rozsądek w transportowaniu wiatrówek i wyborze miejsc do strzelania. Warto wziąć pod uwagę, iż nie każdy z przychylnością odnosi się do tego hobby.

Pamiętaj, że w różnych krajach mogą występować obostrzenia prawne dotyczące posiadania, użytkowania i zakupu wiatrówki. Jeśli zamawiasz z zagranicy lub podróżujesz z zakupionym u nas towarem, spoczywa na Tobie obowiązek znajomości lokalnego prawa i jego przestrzegania. Strzelanie do ludzi i zwierząt jest zabronione i ścigane prawem. Zwięrzęta są chronione na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz.U. 2017, poz. 1840 ze zm.).

Całość asortymentu Air Soft Gun może być nabywana i posiadana bez zezwolenia. Nie ma konieczności rejestracji.

Według polskiego prawa, tylko repliki o energii kinetycznej powyżej 17 Jouli muszą być obowiązkowo zarejestrowane na Policji. Kulki ASG wystrzelone z bardzo mocnej repliki nie przekraczają zwykle energii 3 Jouli.

Gazu pieprzowego występującego w postaci pojemnika aerozolowego służącego do rozpylania roztworu kapsaicyny alkaidowej (OC, oleoresin capsicum), nie można traktować jako gazu obezwładniającego. Na posiadanie gazu pieprzowego nie jest wymagane pozwolenie

Reklamacje

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@combat.pl
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu korzystając z tego odnośnika.
  • Jeżeli z zakupionym towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną comabt skorzystaj z tego odnośnika aby zgłosić reklamację.

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika.

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną, jeżeli produkt takową posiada (może być wymagana przez gwaranta).

  • Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres email lub numer telefonu.
  • O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem.

Możesz u nas zareklamować wyłącznie sprzęt zakupiony bezpośrednio w sklepie combat.pl

Inne

Sprawdź poprawność wpisanego kodu (wielkość liter). Jeżeli problem wciąż występuje skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 34 37 38 400. Pamiętaj, że część promocji trwa do wyczerpania zapasów oraz jest ograniczona ilościowo.

Pamiętaj, że najlepszym sposobem śledzenia ofert promocyjnych jest korzystanie z newslettera combat. Dzięki temu nie ominie Cię żadna okazja. Aby zapisać się na newsletter wypełnij zgłoszenie na dole naszej strony.

Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę współpracy prześlij wiadomość na adres combat@combat.pl

Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę marketingową prześlij wiadomość na adres combat@combat.pl

Jeśli kupujesz u nas sprzęt elektroniczny lub elektryczny przeznaczony dla gospodarstw domowych, możesz bezpłatnie oddać do utylizacji stary sprzęt takiego samego rodzaju. Na przykład, kiedy kupujesz u nas nowy monitor, możesz oddać nam swój stary monitor.

Sprzęt, który oddajesz, musi być kompletny. Nie może być też zanieczyszczony w sposób, który może zagrażać życiu lub zdrowiu. Oznacza to, że możemy na przykład odmówić przyjęcia smartfona z wylaną baterią.


Podstawa prawna

Ustawa z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2015 r., poz.1688).


Gdzie jeszcze możesz bezpłatnie zwrócić zużyty sprzęt?

Pełen wykaz znajdziesz też w biuletynie informacji publicznej na stronie internetowej swojej gminy.


Dlaczego recykling sprzętu w gospodarstwie domowym jest ważny?

Każdy z nas ma wpływ na to, co dzieje się ze starym sprzętem elektronicznym, którego używamy. Odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie ze zużytym sprzętem ponoszą nie tylko przedsiębiorcy, ale także konsumenci. Dlatego też ważne jest, żeby w Twoim gospodarstwie domowym sprzęt taki segregować i utylizować w odpowiedni sposób. Dzięki temu przyczynisz się do ochrony środowiska, ponieważ będzie można ponownie wykorzystać cenne surowce, z których zostały zrobione urządzenia.

Nigdy nie wyrzucaj zużytego sprzętu wraz z innymi odpadami. Zanieś go do odpowiedniego punktu zbiórki takich urządzeń.

  1. Na każdym elemencie opakowania znajdziesz symbole, które opisują, z jakich materiałów jest on wykonany. Wyjaśnienie symboli podajemy poniżej:

  2. Pamiętaj, żeby segregować odpady z opakowań – zgodnie z zasadami, które obowiązują w danym mieście i gminie. Jeśli to możliwe, zgnieć opakowania – dzięki temu będą zajmować mniej miejsca.

  3. Niepotrzebne opakowania wyrzucić możesz:
    • do odpowiedniego pojemnika do selektywnej zbiórki odpadów;
    • w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych – ich listę znajdziesz na stronie internetowej swojej gminy
    • w sklepach o powierzchni handlowej powyżej 2000 m2, które sprzedają produkty w takich opakowaniach.
Podstawa prawna

Art. 42 Ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi z dnia 13 czerwca 2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 888, ze zm.).

AGE VERIFICATION
You must be older than 18 years old to enter this page.
Description regulations