Najczęściej zadawane pytania

Jeśli kupujesz nowy sprzęt, możesz bezpłatnie oddać nam zużyty sprzęt tego samego rodzaju i tych samych funkcjach.

Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu – zużyty możesz oddać w niektórych sklepach lub punktach zbiórki odpadów. Szczegóły znajdziesz poniżej.

Możesz oddać nam zużyty sprzęt, jeśli jednoczenie kupujesz nowy?

Jeśli kupujesz u nas sprzęt elektroniczny lub elektryczny dla gospodarstw domowych, możesz bezpłatnie oddać zużyty sprzęt. Twój zużyty sprzęt musi być tego samego rodzaju i tych samych funkcjach, co nowy. Na przykład, kiedy kupujesz u nas nowy noktowizor, możesz oddać nam swój stary noktowizor.

W jaki stanie powinien być sprzęt, który oddajesz?

Sprzęt, który oddajesz, musi być kompletny. Nie może być też zanieczyszczony w sposób, który może zagrażać życiu lub zdrowiu. Oznacza to, że możemy na przykład odmówić przyjęcia urządzenia z wylaną baterią.

Jak oddać nam zużyty sprzęt w salonie?

Jeśli robisz zakupy w salonie, zabierz zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny ze sobą. Kup nowy sprzęt i oddaj bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny naszemu doradcy.

Jak przekazać nam zużyty sprzęt przy zakupach z dostawą?

Jeśli kupujesz sprzęt z dostawą – zadzwoń do nas pod 34 37 38 400 lub napisz na combat@combat.pl. Ustalimy wspólnie termin, w którym kurier odbierze od Ciebie bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny z tego samego adresu.

Gdzie możesz oddać nieduży zużyty sprzęt, jeśli nie kupujesz nowego?

Zgodnie z prawem, nieduży zużyty sprzęt możesz za darmo oddać w dowolnym wielkopowierzchniowym sklepie z urządzeniami dla gospodarstw domowych. Chodzi o sklepy, których powierzchna handlowa przekracza 400 m².

Zasada ta dotyczy takiego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, którego żaden z wymiarów nie przekracza 25 cm. Nieduży zużyty sprzęt możesz oddać nawet wtedy, gdy nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju.

Gdzie możesz oddać bezpłatnie zużyty sprzęt w pozostałych przypadkach?

Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju oraz jeden z wymiarów sprzętu przekracza 25 cm – zanieś zużyty sprzęt do jednego z punktów selektywnej zbiórki odpadów. W punktach możesz zostawić bezpłatnie zarówno większy, jak i drobny sprzęt elektroniczny lub elektryczny.

Dlaczego powinniśmy dbać o recykling sprzętu w gospodarstwach domowych?

Każdy z nas ma wpływ na to, co dzieje się ze starym sprzętem elektronicznym, którego używamy. Za prawidłowe postępowanie ze zużytym sprzętem odpowiadają nie tylko przedsiębiorcy, ale także konsumenci. Dlatego ważne jest, żeby w Twoim domu segregować i utylizować stary sprzęt w odpowiedni sposób. Dzięki temu pomagasz chronić środowisko. Wiele cennych surowców, z których zrobione są urządzenia, można ponownie wykorzystać.

Nigdy nie wyrzucaj zużytego sprzętu wraz z innymi odpadami. Zanieś go do odpowiedniego punktu zbiórki takich urządzeń.

Podstawa prawna

Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową.
  • Klientom dokonującym zakupu po uprzedniej rejestracji konta w sklepie internetowym i zalogowaniu się do konta, udostępniana jest także wersja elektroniczna dokumentu sprzedaży.
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem.

Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na combat@combat.pl

Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.

[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

  • Jeżeli otrzymany produkt jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, wyślij do nas wiadomość na adres: serwis@combat.pl
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu korzystając z tego odnośnika.
  • Jeżeli do zakupionego towaru była dołączona karta gwarancyjna combat skorzystaj z tego odnośnika.

Napisz do nas na adres: serwis@combat.pl lub zadzwoń pod numer 34 37 38 401. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 18:00.

Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz na stronie Serwisu.

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną, jeżeli produkt takową posiada (może być wymagana przez gwaranta).

  • Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres e-mail lub numer telefonu.
  • O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię mejlem.

Zamówienia i dostawa

  • Status realizacji zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.
  • O każdym etapie informujemy również drogą mejlową.
  • Klientom dokonującym zakupu po uprzedniej rejestracji konta w sklepie internetowym i zalogowaniu się do konta, udostępniona jest także wersja elektroniczna dokumentu sprzedaży.
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem.

Oczywiście, jest taka możliwość.

  • Jeżeli kupujesz wysyłkowo domyślnie otrzymasz fakturę VAT.
  • Jeżeli wybierzesz formę płatności: przedpłata na konto lub kredyt ratalny, również domyślnie otrzymasz fakturę VAT.

Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na combat@combat.pl

Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.

[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

Zamówienie możesz opłacić za pomocą:

  • Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej).
  • Systemu płatności Dotpay.
  • Gotówki.
  • Wybranego systemu ratalnego.

Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.

Dla zakupu realizowanego wysyłkowo, o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment skompletowania zamówienia.

Produkty

Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

Zestawy promocyjne z produktami gratisowymi nie podlegają modyfikacji pod kątem wymiany.

Jeżeli w naszej ofercie nie ma interesującego Cię produktu, napisz do nas na adres combat@combat.pl, postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.

Prawo

Wszystkie wiatrówki, które można kupić w naszym sklepie internetowym DOSTĘPNE SĄ BEZ ZEZWOLENIA. Wiatrówki te mają energię kinetyczną wystrzelonego pocisku poniżej 17 dżuli (17 J) i zgodnie z polskim prawem można je nabywać i posiadać bez konieczności uzyskania zezwolenia i rejestracji. Sprzedający uprawniony jest do weryfikowania pełnoletności Klienta w przypadku zakupu określonych produktów, w szczególności wiatrówek. Sprzedawca może wymagać potwierdzenia wieku podczas realizacji procesu zakupowego, poprzez wymóg złożenia oświadczenia o pełnoletności Klienta.

Wraz z zakupem otrzymasz od nas fakturę, zaświadczającą, że wiatrówka ma energię poniżej 17 dżuli. Posiadanie wiatrówki nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami prawnymi, o ile nie będziemy używali jej w niedozwolonym celu. Zalecamy jednak rozsądek w transportowaniu wiatrówek i wyborze miejsc do strzelania. Warto wziąć pod uwagę, iż nie każdy z przychylnością odnosi się do tego hobby.

Pamiętaj, że w różnych krajach mogą występować obostrzenia prawne dotyczące posiadania, użytkowania i zakupu wiatrówki. Jeśli zamawiasz z zagranicy lub podróżujesz z zakupionym u nas towarem, spoczywa na Tobie obowiązek znajomości lokalnego prawa i jego przestrzegania. Strzelanie do ludzi i zwierząt jest zabronione i ścigane prawem. Zwięrzęta są chronione na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz.U. 2017, poz. 1840 ze zm.).

Całość asortymentu Air Soft Gun może być nabywana i posiadana bez zezwolenia. Nie ma konieczności rejestracji.

Według polskiego prawa, tylko repliki o energii kinetycznej powyżej 17 dżuli muszą być obowiązkowo zarejestrowane na Policji. Kulki ASG wystrzelone z bardzo mocnej repliki nie przekraczają zwykle energii 3 dżuli.

Gazu pieprzowego występującego w postaci pojemnika aerozolowego służącego do rozpylania roztworu kapsaicyny alkaidowej (OC, oleoresin capsicum), nie można traktować jako gazu obezwładniającego. Na posiadanie gazu pieprzowego nie jest wymagane pozwolenie

Broń czarnoprochową i alarmową, a także paralizatory, które sprzedajemy w naszym sklepie, możesz kupić bez zezwolenia. Wystarczy, że jesteś pełnoletni.

W trakcie zakupów podaj nam swój numer PESEL, serię i numer dowodu osobistego, datę wydania oraz organ, który go wydał. Poprawność danych sprawdzimy w trakcie wideorozmowy, na którą zaprosimy Cię mejlem.

Reklamacje

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@combat.pl
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu korzystając z tego odnośnika.
  • Jeżeli z zakupionym towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną combat skorzystaj z tego odnośnika aby zgłosić reklamację.

Napisz do nas na adres: serwis@combat.pl lub zadzwoń pod numer 34 37 38 401. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 18:00.

Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz na stronie Serwisu.

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną, jeżeli produkt takową posiada (może być wymagana przez gwaranta).

  • Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres email lub numer telefonu.
  • O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię mejlem.

Możesz u nas zareklamować wyłącznie sprzęt zakupiony bezpośrednio w sklepie combat.pl

Inne

Sprawdź poprawność wpisanego kodu (wielkość liter). Jeżeli problem wciąż występuje skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 34 37 38 400. Pamiętaj, że część promocji trwa do wyczerpania zapasów oraz jest ograniczona ilościowo.

Pamiętaj, że najlepszym sposobem śledzenia ofert promocyjnych jest korzystanie z newslettera combat. Dzięki temu nie ominie Cię żadna okazja. Aby zapisać się na newsletter wypełnij zgłoszenie na dole naszej strony.

Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę współpracy prześlij wiadomość na adres combat@combat.pl

Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę marketingową prześlij wiadomość na adres combat@combat.pl

Jeśli kupujesz nowy sprzęt, możesz bezpłatnie oddać nam zużyty sprzęt tego samego rodzaju i tych samych funkcjach.

Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu – zużyty możesz oddać w niektórych sklepach lub punktach zbiórki odpadów. Szczegóły znajdziesz poniżej.

Możesz oddać nam zużyty sprzęt, jeśli jednoczenie kupujesz nowy?

Jeśli kupujesz u nas sprzęt elektroniczny lub elektryczny dla gospodarstw domowych, możesz bezpłatnie oddać zużyty sprzęt. Twój zużyty sprzęt musi być tego samego rodzaju i tych samych funkcjach, co nowy. Na przykład, kiedy kupujesz u nas nowy noktowizor, możesz oddać nam swój stary noktowizor.

W jaki stanie powinien być sprzęt, który oddajesz?

Sprzęt, który oddajesz, musi być kompletny. Nie może być też zanieczyszczony w sposób, który może zagrażać życiu lub zdrowiu. Oznacza to, że możemy na przykład odmówić przyjęcia urządzenia z wylaną baterią.

Jak oddać nam zużyty sprzęt w salonie?

Jeśli robisz zakupy w salonie, zabierz zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny ze sobą. Kup nowy sprzęt i oddaj bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny naszemu doradcy.

Jak przekazać nam zużyty sprzęt przy zakupach z dostawą?

Jeśli kupujesz sprzęt z dostawą – zadzwoń do nas pod 34 37 38 400 lub napisz na combat@combat.pl. Ustalimy wspólnie termin, w którym kurier odbierze od Ciebie bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny z tego samego adresu.

Gdzie możesz oddać nieduży zużyty sprzęt, jeśli nie kupujesz nowego?

Zgodnie z prawem, nieduży zużyty sprzęt możesz za darmo oddać w dowolnym wielkopowierzchniowym sklepie z urządzeniami dla gospodarstw domowych. Chodzi o sklepy, których powierzchna handlowa przekracza 400 m².

Zasada ta dotyczy takiego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, którego żaden z wymiarów nie przekracza 25 cm. Nieduży zużyty sprzęt możesz oddać nawet wtedy, gdy nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju.

Gdzie możesz oddać bezpłatnie zużyty sprzęt w pozostałych przypadkach?

Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju oraz jeden z wymiarów sprzętu przekracza 25 cm – zanieś zużyty sprzęt do jednego z punktów selektywnej zbiórki odpadów. W punktach możesz zostawić bezpłatnie zarówno większy, jak i drobny sprzęt elektroniczny lub elektryczny.

Dlaczego powinniśmy dbać o recykling sprzętu w gospodarstwach domowych?

Każdy z nas ma wpływ na to, co dzieje się ze starym sprzętem elektronicznym, którego używamy. Za prawidłowe postępowanie ze zużytym sprzętem odpowiadają nie tylko przedsiębiorcy, ale także konsumenci. Dlatego ważne jest, żeby w Twoim domu segregować i utylizować stary sprzęt w odpowiedni sposób. Dzięki temu pomagasz chronić środowisko. Wiele cennych surowców, z których zrobione są urządzenia, można ponownie wykorzystać.

Nigdy nie wyrzucaj zużytego sprzętu wraz z innymi odpadami. Zanieś go do odpowiedniego punktu zbiórki takich urządzeń.

Podstawa prawna

Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

  1. Na każdym elemencie opakowania znajdziesz symbole, które opisują, z jakich materiałów jest on wykonany. Wyjaśnienie symboli podajemy poniżej:

  2. Pamiętaj, żeby segregować odpady z opakowań – zgodnie z zasadami, które obowiązują w danym mieście i gminie. Jeśli to możliwe, zgnieć opakowania – dzięki temu będą zajmować mniej miejsca.

  3. Niepotrzebne opakowania wyrzucić możesz:
    • do odpowiedniego pojemnika do selektywnej zbiórki odpadów;
    • w Punktach Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych – ich listę znajdziesz na stronie internetowej swojej gminy
    • w sklepach o powierzchni handlowej powyżej 2000 m2, które sprzedają produkty w takich opakowaniach.
Podstawa prawna

Art. 42 Ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi z dnia 13 czerwca 2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 888, ze zm.).