Centrum pomocy

W czym możemy Ci pomóc?


Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia i dostawa

  • Status realizacji zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową.
  • Klientom dokonującym zakupu po uprzedniej rejestracji konta w sklepie internetowym i zalogowaniu się do konta, udostępniona jest także wersja elektroniczna dokumentu sprzedaży.
  • Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem.

Oczywiście, jest taka możliwość.

  • Jeżeli kupujesz wysyłkowo domyślnie otrzymasz fakturę VAT.
  • Jeżeli wybierzesz formę płatności: przedpłata na konto lub kredyt ratalny, również domyślnie otrzymasz fakturę VAT.

W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT, możemy wystawić fakturę korygującą. Aby uzyskać powyższy dokument, wyślij wiadomość na: [email protected], podając:

  • numer faktury lub zamówienia
  • nowe dane

Zamówienie możesz opłacić za pomocą:

  • tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej)
  • systememu płatności Dotpay
  • gotówki
  • wybranego system ratalnego

Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.

  • Dla zakupu realizowanego wysyłkowo, o dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment skompletowania zamówienia.

Produkty

Dostępność towarów w magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

Zestawy promocyjne z produktami gratisowymi nie podlegają modyfikacji pod kątem wymiany.

Jeżeli w naszej ofercie nie ma interesującego Cię produktu, napisz do nas na adres [email protected], postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.

Prawo

Wszystkie wiatrówki, które można kupić w naszym sklepie internetowym DOSTĘPNE SĄ BEZ ZEZWOLENIA. Wiatrówki te mają energię kinetyczną wystrzelonego pocisku poniżej 17 dżuli (<17 J) i zgodnie z polskim prawem można je nabywać i posiadać bez konieczności uzyskania zezwolenia i rejestracji. Sprzedający uprawniony jest do weryfikowania pełnoletności Klienta w przypadku zakupu określonych produktów, w szczególności wiatrówek. Sprzedawca może wymagać potwierdzenia wieku podczas realizacji procesu zakupowego, poprzez wymóg złożenia oświadczenia o pełnoletności Klienta.

Wraz z zakupem otrzymasz od nas fakturę, zaświadczającą, że wiatrówka ma energię poniżej 17 dżuli. Posiadanie wiatrówki nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami prawnymi, o ile nie będziemy używali jej w niedozwolonym celu. Zalecamy jednak rozsądek w transportowaniu wiatrówek i wyborze miejsc do strzelania. Warto wziąć pod uwagę, iż nie każdy z przychylnością odnosi się do tego hobby.

Pamiętaj, że w różnych krajach mogą występować obostrzenia prawne dotyczące posiadania, użytkowania i zakupu wiatrówki. Jeśli zamawiasz z zagranicy lub podróżujesz z zakupionym u nas towarem, spoczywa na Tobie obowiązek znajomości lokalnego prawa i jego przestrzegania. Strzelanie do ludzi i zwierząt jest zabronione i ścigane prawem. Zwięrzęta są chronione na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz.U. 2017, poz. 1840 ze zm.).

Całość asortymentu Air Soft Gun może być nabywana i posiadana bez zezwolenia. Nie ma konieczności rejestracji.

Według polskiego prawa, tylko repliki o energii kinetycznej powyżej 17 Jouli muszą być obowiązkowo zarejestrowane na Policji. Kulki ASG wystrzelone z bardzo mocnej repliki nie przekraczają zwykle energii 3 Jouli.

Gazu pieprzowego występującego w postaci pojemnika aerozolowego służącego do rozpylania roztworu kapsaicyny alkaidowej (OC, oleoresin capsicum), nie można traktować jako gazu obezwładniającego. Na posiadanie gazu pieprzowego nie jest wymagane pozwolenie.

Reklamacje

  • Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy [email protected]
  • Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu korzystając z tego odnośnika.
  • Jeżeli z zakupionym towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną comabt skorzystaj z tego odnośnika aby zgłosić reklamację.

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika..

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną, jeżeli produkt takową posiada (może być wymagana przez gwaranta).

  • Aby sprawdzić status reklamacji skorzystaj z tego odnośnika, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres email lub numer telefonu.
  • O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię e-mailem.

Możesz u nas zareklamować wyłącznie sprzęt zakupiony bezpośrednio w sklepie combat.pl

Kontakt

Tak, odbiór osobisty nie wyklucza możliwości zwrotu zakupionego towaru pod warunkiem, że umowa kupna została zawarta na odległość.

Inne

Sprawdź poprawność wpisanego kodu (wielkość liter). Jeżeli problem wciąż występuje skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 34 37 38 400.

Pamiętaj, że część promocji trwa do wyczerpania zapasów oraz jest ograniczona ilościowo.

Pamiętaj, że najlepszym sposobem śledzenia ofert promocyjnych jest korzystanie z newslettera combat. Dzięki temu nie ominie Cię żadna okazja. Aby zapisać się na newsletter wypełnij zgłoszenie na dole naszej strony

Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę współpracy prześlij wiadomość na adres [email protected]

Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę marketingową prześlij wiadomość na adres [email protected]


Zadaj nam pytanie